DAB logo
  • Udgivelser
  • Jobs
  • Erhverv
  • Kontakt
  • Om os
  • Find bolig
  • At bo alment
  • Min side
  • Gemte boligønsker 0

Du bruger en ældre version af Internet Explorer, så siden ikke fungerer optimalt. Du bør opgradere din browser til den nyeste version af Internet Explorer eller benytte en anden browser som feks Google Chrome. Læs mere her

  • Her er du:
  • Forside
  • At bo alment
  • Blanketter
  • Klage over dit forbrugsregnskab

At bo alment

  • En bolig for alle
  • Beboerdemokrati
  • Når du søger bolig
  • Når du flytter ind og ud
  • Om brand og indboforsikring
  • Fremleje og boligbytte
  • Tanke for miljøet
  • Aktive fællesskaber
  • Godt naboskab
  • Få råd til en bedre økonomi
  • Råderetten
  • Blanketter
    • Opsigelse
    • Opsigelse af dødsbo
    • Fremleje
    • Ophør af fuld fremleje
    • Delvis fremleje
    • Ophør af delvis fremleje
    • Feriefremleje
    • Bytte bolig
    • Boliggarantibevis
    • Frasigelseserklæring
    • Tilflytningserklæring
    • Fravalg af tv-pakke (fælles tv-signal)
    • Bestyrelsesblanketter
    • Boliggarantibevis Højbjerg Vænge & Lille Birkholm I & II
    • Boliggarantibevis - Hvidovre
    • Boliggarantibevis - Vildtbanegård
    • Boliggarantibevis - Standard
    • Boliggarantibevis - Rødovre - BS
    • Ordinært afdelingsmøde
    • Skriv til Beboerklager
    • Klage over dit forbrugsregnskab
    • Opsigelse af tidsbegrænset bolig
  • Energi & forbrugsregnskaber
  • Vejen til et sundt indeklima
  • Affaldshåndtering
Tilbage

Ønsker du at klage over dit forbrugsregnskab

Hvis du ønsker at klage over dit forbrugsregnskab, skal det ske skriftligt og via denne formular.

Bemærk, at alle felter markeret med * skal udfyldes, og for at klagen kan behandles bedst muligt, bedes du oplyse mest muligt om forholdende, typen af regnskab, vedlæg gerne billeder og dokumenter til behandling af din klage.

 

Klagen omhandler fysiske forhold i lejemålet eller ejendommen: Hvis du har en defekt vandhane, et toilet der ”løber”, defekte varmemålere, utætte døre og vinduer eller lignende, skal du straks kontakte dit ejendomskontor, så fejlen kan blive besigtiget og evt. rettet. Dette skal ske, så snart du opdager problemet.

Klagen omhandler regnskabsperioden: Hvis du mener der er fejl i regnskabsperioden, som fremgår af din afregning, er det vigtigt at nævne, at der kan være forskel på din fraflytningsdato og hvornår du er frigjort fra lejemålet. Der kan være en opsigelses- eller istandsættelsesperiode, som man som lejer stadig hæfter for. Du kan altid kontakte Servicecenteret i DAB, for afklare om perioden indeholder fejl, inden en eventuel klage over forbrugsregnskabet indsendes.

 

Klager kan alene indsendes via formularen og ikke pr. mail.

 

Hvis du er logget ind, slipper du for at udfylde dine egne oplysninger.

Tip en ven Print siden Del på Facebook Del på LinkedIn

Hurtig vej til ...

  • Find bolig
  • Når du flytter ind og ud
  • Kontakt
  • Persondatapolitik
  • Whistleblowerordningen
  • Tilgængelighedserklæring
Log ind på
Min side

DAB tager forbehold for oversættelsen ikke er korrekt