Aktuelt
Den 23. januar indviede 120 beboerne det ny ejendomskontor i Driftscenter 1, der skal betjene næsten 1000 lejemål i Ådalsparken, Birkeparken, Margrethe-lund og Bloustrødvej i Hørsholm. Samtidig får selskabet sin egen beboerkonsulent.
Den 23. januar indviede 120 beboerne det ny ejendomskontor i Driftscenter 1, der skal betjene næsten 1000 lejemål i Ådalsparken, Birkeparken, Margrethe-lund og Bloustrødvej i Hørsholm. Samtidig får selskabet sin egen beboerkonsulent. Ejendomskontor døgnet rundt - næsten - i Hørsholm
Det ny driftscenter betyder bedre service for beboerne. Kontoret er åbent mandag - torsdag fra 9 - 15, tirsdag også fra 17 -18 og fredag fra 9 - 12.
Samtidig er der døgnvagt på telefonen, når der ikke er åbent på kontoret. På den måde kan beboerne altid komme i kontakt med afdelingen, hvis der f.eks. opstår vandskader eller elevatorene stopper.
16 ansatte arbejder fra kontoret - Ejendomskontoret var allerede for småt, dengang vi kun skulle betjene beboerne i ådalsparken, fortæller områdeleder Finn Larsen: Og med den nye ordning, hvor vi nu også betjener 3 andre afdelinger i Hørsholm almene Boligselskab mente afdelings-bestyrelsen, at der skulle skaffes mere plads. Samtidig ville vi gerne blive her i centret. Der er 14 ansatte i Driftscenter 1, der alle arbejder fra det nye kontor. Ilse Gordon, der er sekretær for afdelingsbestyrelsen og beboerkonsulent Eva Kirketerp, der lige er tiltrådt, arbejder også fra det nye kontor, der udover de smukke nye omgivelser også råder over den mest moderne IT-teknologi. Både i receptionen og i kontoret viser storskærme f.eks. de seneste nyheder i ådalsparken, der udsendes via fællesantenneanlægget, afløst af DR's tekst-TV, der fortæller, hvad der sker i verden udenfor.
Større ombygning nødvendig - For at skaffe den nødvendige plads måtte vi i gang med en større rokade i centret, siger afdelingsbestyrelsens formand, Christian Balle Hansen. Vi skyldte medarbejderne nogle ordentlige arbejdsforhold i gode lokaler, og dem er vi i afdelingsbestyrelsen glade for, at de nu kan tage i brug.
- Helt færdige er vi ikke endnu,fortsætter Christian Balle Hansen. Det nye ejendomskontor betyder, at vi nu får plads til udvidelse af kiosken, der også fungerer som reception i ådalsparkens Hotel, der kan benyttes af alle, og hvor beboerne også kan henvende sig, hvis de vil leje selskabslokaler udenfor ejendomskontorets åbningstid.
Ny beboerkonsulent Samtidig med at beboerne kunne kigge sig omkring i de nye lokaler, kunne de også hilse på Eva Kirketerp, der lige er tiltrådt som lokal beboerkonsulent i Hørsholm almene Boligselskab.
- Vi vil gerne have en konfliktløser så tæt på beboerne og problemerne som muligt, fortæller Christian Balle Hansen. Vi tror i selskabet på, at vi kan klare de fleste konfliktsager i opløbet. Jo hurtigere vi kan sætte ind, jo bedre. Vi er sikre på, at det i det lange løb betaler sig. Vi har samtidig en række jobs på kontoret, som kan kombineres med beboerkonsulentens øvrige opgaver.
24. jan 2008 / nck
På billedet ses formand for selskabet og for afdelingsbestyrelsen i ådalsparken Christian Balle Hansen, somtaler til de fremmødte beboere og gæster.
Næste nyhed
Svar udbedes!
Forrige nyhed