DAB logo
  • Udgivelser
  • Jobs
  • Strategi
  • Erhverv
  • Kontakt
  • Om os
  • Find bolig
  • At bo alment
  • Min side
  • Gemte boligønsker 0

Du bruger en ældre version af Internet Explorer, så siden ikke fungerer optimalt. Du bør opgradere din browser til den nyeste version af Internet Explorer eller benytte en anden browser som feks Google Chrome. Læs mere her

  • Her er du:
  • Forside
  • Aktuelt
  • Arkiverede nyheder
  • DAB's produktion i tal
Tilbage 05.02.2007

Aktuelt

223 medarbejdere i DAB anstrengte sig i 2006 for at yde god service til lejere i 43.000 boliger. Her er nogle tal fra sidste års produktion.
223 medarbejdere i DAB anstrengte sig i 2006 for at yde god service til lejere i 43.000 boliger. Her er nogle tal fra sidste års produktion. DAB's produktion i tal Beboerservice behandlede 6.575 flytninger og besvarede 16.000 mails. I receptionen var der 135.000 omstillinger og vejledninger til kunderne, alt imens 15.000 breve blev fordelt af Postfunktionen. IT gruppen ydede telefonsupport 15.400 gange og havde en såkaldt oppetid på 99,77 procent. Forvaltningsgruppe 1-5 tog sig blandt meget andet af 1.675 budgetter og regnskaber - og 1.377 køkken- og badeværelses-moderniseringer. Kantinen bryggede 22.000 liter kaffe og anrettede 23.000 medarbejderfrokoster, alt imens Praktisk Sektion tog 3,5 mio. s/h kopier, 40.000 farvekopier og skiftede 600 pærer. Sidstnævnte sendte også 400.000 breve og 2.500 pakker ud af huset. Personalesektionen forestod 130 ansættelser, Dokumentkontoret udfærdigede 950 underskrevne dokumenter, mens Juridisk Sektion behandlede 102 beboerklagenævnssager, 52 retssager og 1.400 inkassosager. I Landskabsgruppen var der 103 grønne gennemgange og 48 projekter, samtidig med at Energigruppen gav 720 timers vejledning og var på 97 servicebesøg. Hele 144 varmeregnskabsproblemer blev løst. Informationssektionen havde 44 nyheder på www.dabbolig.dk og 54 historier fra afdelingerne i 25 forskellige lokalaviser. Anlægsgruppen havde blandt andet travlt med at opføre 214 nye boliger og renovere 2.921. Forvaltningssekretariatet udarbejdede blandt meget andet 7 pjecer, 24 forretningsgange og arrangerede 40 sikkerhedskurser. Og sidst men ikke mindst - DAB's Indkøbsservice skaffede rabatter for cirka 30 millioner kroner til lejerne, så deres løn må vist være tjent ind mange gange. Det bedste er dog, at produktionsresultatet for 2006 var godt. Det viser en tilfredshedsundersøgelse blandt 1.000 beboere. Der er kommet over 600 tilbagemeldinger, og i en foreløbig stikprøve blandt 193 besvarelser svarer 60 beboere blandt andet, at DAB er effektiv, 87 skriver serviceminded, og 102 giver karakteristikken ansvarlig. 05.02.2007 / tst
Næste nyhed

DAB nyhedsbrev nr. 1 - 2007

Forrige nyhed

Længere sagsbehandlingstider

Hurtig vej til ...

  • Find bolig
  • Når du flytter ind og ud
  • Kontakt
  • Persondatapolitik
  • Whistleblowerordningen
  • Tilgængelighedserklæring
Log ind på
Min side

DAB tager forbehold for oversættelsen ikke er korrekt