Aktuelt
Ønsket om endnu bedre service til beboere, der flytter til eller fra en af de boligafdelinger, DAB administrer, ligger bag udviklingen af en ny kundetilfredshedsundersøgelse.
Ønsket om endnu bedre service til beboere, der flytter til eller fra en af de boligafdelinger, DAB administrer, ligger bag udviklingen af en ny kundetilfredshedsundersøgelse.
DAB måler kundetilfredshed blandt til- og fraflyttere Fra første januar 2010, spørger DAB nye beboere, der flytter til en boligafdeling, om indflytningen har været en positiv oplevelse. Det vil sige, om indflytningssynet er forløbet godt, om ordensreglement, lejekontrakt og andet informationsmateriale har været fyldestgørende, og om de nye beboere alt i alt er tilfredse med den service, de har fået fra ejendomskontoret og fra DAB. Beboere, der flytter fra boligafdelingen bliver spurgt om, hvordan de mener fraflytningssynet er forløbet, om grunden til, at de har valgt at flytte væk fra boligafdelingen, og om de er tilfredse med servicen, de har fået undervejs i forløbet fra de opsagde lejemålet til udflytningen var gennemført.
Udlejningschef, Dennis Christensen ser frem til den direkte respons fra beboerne. - Vi forventer overvejende at få positive tilbagemeldinger, fortæller han: Enkelte negative svar kan dog formentlig aldrig undgås, men det er heller ikke meningen. Ofte kan svar fra mindre tilfredse beboere være med til at forbedre servicen, forklarer Dennis Christensen. Undersøgelsen vil foregå løbende, og kan kun besvares via Internettet.
27.nov.2009/dje
Næste nyhed
DAB på klimatopmøde
Forrige nyhed