Aktuelt
DAB indførte i foråret 2006 nye regler for god selskabsledelse og besluttede også at integrere DAB's mål og værdier i arbejdsgangen i selskabet og på ejendomskontorerne. Og det er de blevet, viser en ny undersøgelse.
DAB indførte i foråret 2006 nye regler for god selskabsledelse og besluttede også at integrere DAB's mål og værdier i arbejdsgangen i selskabet og på ejendomskontorerne. Og det er de blevet, viser en ny undersøgelse. DAB lever op til egne mål og værdier 7 ud af 10 beboere betragter DAB, som en redelig boligadministrator, fremgår det af undersøgelsen, og mener at personalet i DAB gør hvad de kan for at hjælpe dem, hvis de har problemer.
DAB's bestyrelse har taget initiativ til undersøgelsen, som blev tilrettelagt og gennemført af DAB i løbet af 2006 og 2007. 1.100 tilfældigt udvalgte beboere i 31 boligafdelinger blev spurgt pr. brev eller telefon om, hvorvidt de opfatter DAB's administration og deres lokale ejendomskontor som redelige, omsorgsfulde og effektive.
Resultatet af undersøgelsen præsenteres i en rapport, som dels giver en samlet vurdering af de indhentede svar, og som dels viser beboernes svar fordelt på de specifikke boligafdelinger, der har deltaget i undersøgelsen.
Rapporten skal ligge til grund for DAB's fremtidig indsats for at styrke samarbejdet med de lokale administrerede boligselskaber og servicen overfor beboerne.
25.05.2007/cse
Læs konklusionenpå beboerundersøgelsen
Næste nyhed
DAB nyhedsbrev
Forrige nyhed