Aktuelt
Fra i mandags den 18. maj vil kunder, der ringer til DAB's hovednummer møde medarbejderne i Servicecentret, der fremover skal betjene alle opkaldene.
Fra i mandags den 18. maj vil kunder, der ringer til DAB's hovednummer møde medarbejderne i Servicecentret, der fremover skal betjene alle opkaldene. DAB forventer kortere ventetid ved telefonerne DAB's Servicecenter er et nyt tiltag, der skal være med til at sikre den gode kundeoplevelse for dem, der ringer ind til DAB. Det er medarbejdere fra det tidligere Beboerservice, omstillingen og flere lokalkontorer, der er sammen om at besvare henvendelser i Servicecenteret. Serviceoplevelsen for boligsøgende og beboere, der ringer til Servicecenteret, vil være højere end hos Beboerservice, fordi Servicecenteret kan besvare mange flere spørgsmål, end Beboerservice kunne. Derfor undgår kunderne i højere grad også at blive omstillet. Strategien udfoldes Servicecenteret er oprettet på baggrund af strategien 'Rum til udvikling', der skal udfolde sig frem til 2017. Strategien har fire fokusområder og det ene handler om beboerne. DAB har blandt andet sat sig for at blive bedre til at være der for beboerne, og Servicecenteret er ét af de tiltag, der skal imødekomme dette. Et nyt telefonsystem i DAB har også gjort det muligt at involvere udvalgte medarbejdere på lokalkontorer i den direkte kundebetjening i Servicecenteret.
Find Servicecenterets åbningstider her .
22.maj.2015/mlb
Billedtekst: Efter lang tids forberedelse er Servicecenterets medarbejdere klar til at besvare henvendelser ved telefonerne.
Næste nyhed
Beboerdemokratiet lever
Forrige nyhed