Tilbage

Selskabslokalet Lagunen


Bemærk venligst:

- At der for 2023 er nye priser for leje af Lagunen

- At det ikke er muligt at booke Lagunen pr telefon eller mail.

 

 

Du finder selskabslokalet Lagunen på Gildbrovej 10, 2635 Ishøj.

Lokalet har plads til 70 personer.

Man kan leje Lagunen ved personligt fremmøde, tirsdage i lige uger, mellem 19:00 og 19:30. Her er det også muligt, at komme ned og måle op eller bare kigge rundt. 


Der skal ved booking betales et depositum på 1500,-

 

Kalenderen på denne side viser hvilke datoer Lagunen er ledig/booket. Står der et nummer eller kommentar på datoen er den pågældende dato booket.

Ønsker du yderligere oplysninger om Lagunen, er du velkommen til at kontakte os på: lagunen@vildtbanegaard.dk

 

Til venlig information:

Lagunen holder lukket i Juli & December, og kan ikke lejes i denne periode. Det er ydermere heller ikke muligt at få svar pr mail eller telefon.

 

februar 2023

Vælg år

Vælg måned

Gå til måned
  • Mandag
  • Tirsdag
  • Onsdag
  • Torsdag
  • Fredag
  • Lørdag
  • Søndag
  •  
  •  
  • 1 - onsdag
    6029
  • 2 - torsdag
    6029
  • 3 - fredag
    6029
  • 4 - lørdag
    6029
  • 5 - søndag
    6029
  • 6 - mandag
  • 7 - tirsdag
  • 8 - onsdag
  • 9 - torsdag
  • 10 - fredag
  • 11 - lørdag
  • 12 - søndag
  • 13 - mandag
  • 14 - tirsdag
  • 15 - onsdag
  • 16 - torsdag
  • 17 - fredag
  • 18 - lørdag
  • 19 - søndag
  • 20 - mandag
  • 21 - tirsdag
  • 22 - onsdag
  • 23 - torsdag
  • 24 - fredag
  • 25 - lørdag
    6041
  • 26 - søndag
    6041
  • 27 - mandag
  • 28 - tirsdag
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Spørg os

  • Hvor står jeg på ventelisten?

    Du finder din plads på ventelisten ved at logge ind på "Min side" og klikke på fanen "Min boligsøgning" øverst.

    Klik derefter på "Mine opskrivninger" i venstre side af skærmen. 

    Her kan du for hvert boligselskab se, hvilken plads du har på ventelisten til de forskellige boligtyper.

    Klik på "+Vis boliger du er skrevet op til".

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du trykke på knappen "Få din adgangskode." Derefter skal ud indtaste din e-mail adresse eller dit interessentnummer. Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe til Servicecentret på telefon 77 32 00 00, hvor du kan få hjælp.

  • Sidst var jeg nr. 50 på ventelisten, hvorfor er jeg nu nr. 52 på ventelisten?

    Din placering på ventelisten kan 'gå op og ned' afhængig af, om de andre personer på ventelisten vælger at være aktive eller stille deres ansøgning i bero. 

    Alle personer på ventelisten er dog placeret efter, hvor længe de har stået på ventelisten.

  • Hvorfor er jeg slettet? Jeg har ikke modtaget et girokort.

    Desværre glemmer mange at oplyse DAB om deres nye adresse, når de flytter. Det betyder, at vi ikke kan sende dem et girokort til genopskrivning og de bliver slettet fra ventelisten. HUSK derfor altid, at du skal meddele DAB din ny adresse. 

    Husk, at du automatisk bliver slettet fra ventelisten når du får tildelt en bolig.

    Husk at give DAB besked, hvis du flytter mens du står på venteliste hos os til en bolig. Ellers kan vi ikke sende dig et nyt girokort, når det bliver tid til genopskrivning. Betaler du ikke til tiden, bliver dit navn slettet fra ventelisten.


  • Hvor står jeg på ventelisten?

    Du finder din plads på ventelisten ved at logge ind på "Min side" og klikke på fanen "Min boligsøgning" øverst.

    Klik derefter på "Mine opskrivninger" i venstre side af skærmen. 

    Her kan du for hvert boligselskab se, hvilken plads du har på ventelisten til de forskellige boligtyper.

    Klik på "+Vis boliger du er skrevet op til".

    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, kan du trykke på knappen "Få din adgangskode." Derefter skal ud indtaste din e-mail adresse eller dit interessentnummer. Hvis dette ikke fungerer, kan du ringe til Servicecentret på telefon 77 32 00 00, hvor du kan få hjælp.

  • Sidst var jeg nr. 50 på ventelisten, hvorfor er jeg nu nr. 52 på ventelisten?

    Din placering på ventelisten kan 'gå op og ned' afhængig af, om de andre personer på ventelisten vælger at være aktive eller stille deres ansøgning i bero. 

    Alle personer på ventelisten er dog placeret efter, hvor længe de har stået på ventelisten.

  • Hvorfor er jeg slettet? Jeg har ikke modtaget et girokort.

    Desværre glemmer mange at oplyse DAB om deres nye adresse, når de flytter. Det betyder, at vi ikke kan sende dem et girokort til genopskrivning og de bliver slettet fra ventelisten. HUSK derfor altid, at du skal meddele DAB din ny adresse. 

    Husk, at du automatisk bliver slettet fra ventelisten når du får tildelt en bolig.

    Husk at give DAB besked, hvis du flytter mens du står på venteliste hos os til en bolig. Ellers kan vi ikke sende dig et nyt girokort, når det bliver tid til genopskrivning. Betaler du ikke til tiden, bliver dit navn slettet fra ventelisten.


  • Vi kan desværre ikke finde et svar til dig.

    Forsøg at formulere dit spørgsmål anderledes, eller kontakt os

  • Se flere svar